Vervolg Utopia

Vanmorgen vroeg hadden wij na een zeer slechte nacht een afspraak met Colinda in Utopia nadat we daar al eerder waren geweest. De afspraak van vandaag was om met een bus speelgoed op te komen halen voor alle kindjes die wij in ons bestand hebben staan.

Foto's

Één van onze volgers heeft met haar laptop wat foto`s gemaakt van de live stream van het programma Utopia, en heeft de foto`s met de beste kwaliteit naar ons doorgestuurd waar voor onze dank. Ook een foto van onze mini voorzitter die helaas niet mee mocht het terrein op van Utopia daar dit problemen kon geven bij de arbeidsinspectie dus die moest helaas buiten het terrein in een warme kantine met leuke dames wachten.

Bij aankomst terug in Delft voor het uitladen natuurlijk even wat foto`s gemaakt om jullie een idee te geven hoe vol de gedoneerde bus die we via de Dreamery Foundation konden halen zat. De bus had een laad vermogen van 11 kub en dat is dus best veel.

U zult begrijpen dat we met zoveel speelgoed even een stop hebben met het aannemen van speelgoed, en we ook heel veel kindjes blij gaan maken.

received
aangepast