Voedsel en noodhulp

Al enige tijd helpen wij niet alleen gezinnen en alleenstaande aan huisraad, maar springen ook bij als dit kan met een nood levensmiddelen pakket. De afgelopen weken hebben wij meerdere gezinnen met hulp van onder andere sponsoren zowel uit het bedrijfsleven als particulier en de hulp van Rotterdam helpt, Rotterdam en Crisisnood Rotterdam kunnen en mogen helpen. Helaas merken wij dat er steeds meer mensen in de problemen komen en om hulp vragen, en helaas hebben wij niet altijd de middelen om dan te kunnen helpen.

We zijn dus opzoek naar meerdere sponsoren die ons weekelijks of maandelijks zouden willen helpen bij deze hulp vragen. Het gaat dan vooral om hulp voor de nood levensmiddelen pakketten , denk aan brood,groente,verzorgingsproducten,luiers dus de eerste levensbehoeftes. Vele gezinnen lopen om wat voor reden dan ook en niet altijd door eigen schuld bij een Budgethulpverlener of Bewindvoerder. Zo kregen wij laatst nog een hulpvraag voor een gezin dat eerst met 50 euro pw moest rondkomen maar door extra kosten nu moet rondkomen van 10 euro pw,wat natuurlijk niet te doen is.

Kunt u iets missen

Ook zijn er veel mensen die op een wachtlijst staan voor hulp of net €0,50 te veel hebben op papier om voor hulp in aanmerking te komen. Wij hopen dat u ons zou kunnen helpen deze mensen te helpen , wij noemen deze mensen de "vergeten groep"die onze hulp ook o zo hard nodig heeft. Ook zoeken wij hulp voor mensen met een huisdier die zij graag willen behouden daar dit een soort kind van het gezin is en het erg moeilijk is om die af te staan,want ja zouden wij ons kind afstaan???

Dus kunt u iets missen in de vorm van dierenvoeding dan is dit ook meer dan welkom en kunnen de huisdieren bij hun baasje blijven ipv dat zij hen moeten afstaan en ze zo een loopje missen en vereenzamen of geen gesprekspartner meer hebben. Wij zetten ons dus breed in voor onze medemens en zowel kinderen als huisdieren staan hierbij voorop ,en daarna komen de volwassenen die die hulp net zo hard nodig hebben. Helpt u ons hen helpen??????? Hou ook onze facebook pagina in de gaten want daar plaatsen we regelmatig een noodkreet om hulp.