10e Beursvloer Delft/Midden Delfland

Vandaag naar de Beursvloer geweest in de hoop met mooie dingen terug te komen. Natuurlijk hadden we van te voren al wat na gedacht over welke bedrijven of organisatie we wilde benaderen, maar vaak loopt het toch anders dan je in je hoofd had.

We hebben met z`n 2tjes ons best gedaan en kwamen inderdaad met mooie dingen terug. Er is onder andere een match gemaakt met: Stichting Mobile Clowniek Fabriek , Westcord Hotel , een driehoeks match met Woonbron en mevr Kleijweg en ook een mooie match met Rodi media. zonder formulieren ook nog even wat afgesproken met Hermanbroerencollege. Top gedaan al zeggen we het zelf en we zijn erg tevraden met het resultaat en ging moe maar voldaan weer naar huis.

Er zal ook na de Beursvloer gewoon verder gekeken worden naar organisaties en bedrijven waar wij mee kunnen of mogen samenwerken.