Noodkreet voor zoon van een gezin

Wij kregen afgelopen week een Noodkreet van een gezin ,waarvan de zoon de kant van de Horeca heeft gekozen. Op de lijst ziet u wat er voor de jongen nodig is , er staat bij broek korter maar dat is niet van toepassing. Het gezin leeft van €30,00 a €40,00 per week en dat is helaas niet veel en hierbij komt dat zij dus aanstaande maandag over de brug zouden moeten komen met €130,00 voor de pakket voor Heren. U snapt het al dit is er niet.

Helaas hebben we als Stichting hier ook geen potje voor en hebben dus een bericht geplaatst op Facebook en hebben een bedrijf benaderd die Horeca kleding verzorgd. Als snel kwam er een berichtje van Bocasa lunch enzo in Delft dat zij eventueel 3 broeken hadden voor de jongen, dit was natuurlijk helemaal geweldig en een begin van het kleding pakket. Gister middag kregen wij een telefoontje van het bedrijf dat wij benaderd hadden per mail en moest de dame die wij spraken nog wel even overleggen met haar werkgever en ook even kijken wat er op voorraad was. Deze dame heeft ons ook nog per mail wat vragen gestuurd en vandaag kregen we wederom een telefoontje van haar, helaas zaten we i.v.m. een andere hulp vraag op dat moment bij een advocaat en hebben haar netjes terug gebeld. De dame kon ons vertellen dat er in overleg het 1 en ander is geregeld voor dit gezin en dat ze dit graag wilde opsturen , wij als Stichting sprongen dus vandaag een gat in de lucht en zodra het pakket bij ons binnen is zullen we dit overhandigen aan de zoon van dit gezin.

Horecaworld - altijd de beste deals.

Natuurlijk zullen wij nog even een mooie foto maken van het pakket dat onderweg is als het binnen is en gaan we ook nog een inzamelpotje maken om de kosten van het logo dat los te verkrijgen is voor €3,00 per stuk voor dit gezin te kunnen bekostigen. Wij zeggen tegen het bedrijf Horecaworld.biz dank u wel voor uw hulp en donatie voor deze jongen zodat hij mee kan doen met de opleiding die hij zo graag wil volgen, maar zonder kleding niet mag deelnemen aan de les. En Jill de dame die dit geregeld heeft binnen het bedrijf een pluim voor jou en heel erg bedankt.