Wij werken samen met

Om u een goed beeld te geven van onze stichting en met wie wij samenwerken, treft u hieronder een lijst met instanties en organisaties aan. Zo weet ook u met wie wij samenwerken en waarom we met deze instanties en organisaties samenwerken.

Delftse Uitdaging (voorheen Bedrijf & Samenleving Delft)

Onze stichting is lid van Delft Uitdaging en heeft daar door ook contact met andere bedrijven en maatschappelijke organisaties.

Woonbron Delft

Via Woonbron Delft hebben wij belangeloos 3 garageboxen in gebruik en wij zijn hun daar zeer dankbaar voor, hierdoor kunnen wij ook goederen opslaan die, indien een client dit nodig heeft hier vandaan kan komen en gelijk door kan naar een client.

Netsolid ICT & Internetdiensten

NetSolid levert ons een gratis website, inclusief webhosting en het technisch beheer ervan. Wij verwijzen bedrijven en particulieren door naar NetSolid als zij een webbeheerder zoeken.

Mobiele Clowniek Fabriek

De clown komen in teams of individueel bij instellingen of particulieren, om mensen uit hun isolement te halen en uit te houden. Door middel van clowns technieken, maar vooral door aandacht voor diverse sociale aspecten.

GG's Hairstyling

Voor de mooiste kapsels hoef je de deur niet meer uit, GG's Hairstyling komt naar jou toe! Kom je toch liever bij mij op bezoek, kan dat natuurijk ook!

Stichting Uit De Brand   Kinderen Van De Voedselbank

Stichting Uit De Brand Kinderen Van De Voedselbank

Stichting Kinderen van de Voedselbank is opgezet door een aantal vrijwilligers. Zij zet zich in om de maatschappelijke gevolgen van kinderarmoede in Nederland tegen te gaan, voor kinderen waarvan de ouders gebruik moeten maken van de voedselbank. Waarom doen wij dit? Wat voor de meeste kinderen de gewoonste zaak van de wereld is, is voor deze kinderen haast onmogelijk.

Bakkerij 't Stoepje

Bakkerij `t stoepje donderdagmarkt sponsort ons 1x per week.