Wij zoeken sponsoren, diensten en meer..

Natuurlijk kan onze Stichting Uit de Brand niet zonder uw hulp. Wij zoeken altijd sponsoren - zowel bedrijven als particulieren - die ons helpen met geld, goederen, diensten of mankracht.

Sponsoren

Hoe klein of groot uw bijdrage ook is, wij zijn blij met elke vorm van hulp. Via onze "GEEF" module kunt u geld doneren. In onderstaand overzicht staan onze actuele of doorlopende verzoeken.

Mensen

Teamplayers om ons team te versterken, we denken dan aan mensen die van aanpakken weten.

Overige

Ruimte waar de Weggeefwinkel (voorheen ruilwinkel), dierenvoedselbank en opslag op 1 plek opgeslagen kunnen worden.

Secretaris gezocht

In verband met een verhuizing, is het voor onze huidige secretaris niet meer mogelijk om haar functie uit te oefenen. Wij zoeken daarom op korte termijn een nieuwe secretaris.

• Heeft u de capaciteiten?
  • Wilt u meewerken aan het helpen van mensen?
  • Bent u een doorzetter en teamplayer?

Neem dan contact op met Moo Mansveld via het contactformulier of mail direct naar info@stichting uit de brand.

Opslagruimte

Wij zijn naarstig op zoek naar een bedrijf en/of persoon die ons zou kunnen helpen aan een opslagruimte aangezien wij steeds meer aanmeldingen krijgen voor goederen die wij kunnen ophalen. Helaas kunnen wij dit zelf niet meer opslaan daar de ruimte daar niet groot genoeg voor is. Gezocht wordt naar een ruimte van ongeveer 40m2,we zoeken 1 opslag in Delft en/of omgeving en 1 Ruimte waar wij een Ruilwinkel van kunnen maken, onze voorkeur voor de Ruilwinkel zouden we graag in de wijk Buitenhof en/of Voorhof.

Mocht u dus in de wijk Buitenhof en/of Voorhof een pandje hebben dat we mogen gebruiken als Ruilwinkel dan horen wij ook erg graag van u. Door het ruimte gebrek zijn wij genoodzaakt om de aangeboden spullen op een wachtlijst te plaatsen en te vragen of mensen deze voor ons kunnen bewaren. Iedereen die ons belangeloos kan helpen wordt vermeld op onze website door middel van een banner en een link van de website en zal worden genoemd op onze Facebookpagina en in onze twitter berichten.